Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"direct sales"
7 wyników
[1-20]

1. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Góral J., Rembisz W. Marże marketingowe i wartości dodane w łańcuchu dostaw żywności w Polsce pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Gruziel K. Zasady prowadzenia i opodatkowania sprzedaży bezpośredniej przetworzonych produktów rolnych w Polsce pdf
3. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2016
Parzonko A., Sieczko A., Sieczko L. Regionalne zróżnicowanie sprzedaży bezpośredniej produktów pochodzenia zwierzęcego w Polsce pdf
4. Annals of Marketing Management and Economics, 2015
Borowska A. Outdoor markets as a regional food distribution channel in Poland between 2004 and 2013 pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2012
Kádeková Z., Kretter A. Marketing of Direct Selling of Agricultural Products pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2008
Dziedzic S. Społeczno-kulturowe uwarunkowania rozwoju bezpośredniej sprzedaży produktów rolniczych pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2008
Dziedzic S., Woźniak L. Techniczno-technologiczne uwarunkowania rozwoju bezpośredniej sprzedaży produktów rolniczych pdf